Administratie

Hulp nodig met uw administratie?

Rondslingerende papieren, chaos in uw hoofd of gewoonweg niet meer weten waar u moet beginnen met sorteren?

Heeft u geen overzicht meer in uw administratie? Vindt u het lastig om uw administratie bij te houden? Dreigen er, of zijn er betalingsachterstanden door een ongeordende administratie? Herkent u zich hierin en wilt u hulp met het uitpluizen en sorteren van uw administratie? Ik geef u tips en adviezen zodat u daarna alles weer goed kan overzien en het zelf eenvoudig kan bijhouden.

Overzicht

Werkwijze

een werkwijze aangepast op uw behoeften en administratieve situatie.

Allereerst maken we een afspraak voor een intakegesprek bij u thuis. Dit gesprek duurt ongeveer 45 minuten. Tijdens het intakegesprek wordt gekeken wat er allemaal gedaan moet worden om de administratie weer overzichtelijk te krijgen. Samen met u wordt er een plan van aanpak gemaakt. Soms is 1 afspraak voldoende en soms zijn meerdere afspraken nodig om de administratie weer op orde te krijgen, dit wordt altijd duidelijk gecommuniceerd.

Gratis intakegesprek

hierin bespreken we in grote lijnen uw financiële situatie, wat uw wensen zijn en wat we van elkaar verwachten. Daarna gaan we kijken hoeveel ondersteuning en/of begeleiding u nodig heeft. De duur van een traject hangt af van uw persoonlijke situatie. Samen maken we hier duidelijke afspraken over. Als ik u kan begeleiden en u door mij geholpen wilt worden, wordt er een overeenkomst getekend en een dossier opgemaakt.

Plan van aanpak

Samen met u wordt er een plan van aanpak gemaakt. Soms is 1 afspraak voldoende en soms zijn meerdere afspraken nodig om de administratie weer op orde te krijgen, dit wordt altijd duidelijk gecommuniceerd.

Evaluatie

Natuurlijk hoor ik graag van u hoe u de begeleiding/ ondersteuning ervaren heeft, of er nog verbeterpunten zijn en of u zich geholpen en gehoord voelt. Samen gaan we hier nog even voor zitten.

Nazorg

2 maanden na de laatste afspraak neem ik telefonisch contact met u op om te horen hoe het met u gaat. Mocht u in de tussentijd of daarna nog behoefte hebben aan hulp, dan kunt u altijd bij mij terecht.

Hulp nodig met uw administratie? Neem vandaag nog contact op.

U kunt via dit formulier gemakkelijk en vrijblijvend een intakegesprek met mij regelen. Heeft u een andere vraag? Neem dan telefonisch contact op of stel uw vraag via e-mail.

Telefonisch bereikbaar van ma-vr 9:00-17:00

Hulp nodig?

Alle intakegesprekken zijn geheel vrijblijvend.